Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
reklam

Kayseri'de nöbetten çıkan hemşire, otomobilinin kanala düşmesi sonucu yaralandı

KAYSERİ (AA) – Kayseri'de nöbetten çıkan hemşire, kullandığı otomobilinin kanala
reklam

KAYSERİ (AA) – Kayseri'de nöbetten çıkan hemşire, kullandığı otomobilinin kanala düşmesi sonucu yaralandı.

N.S. yönetimindeki 35 AOP 970 plakalı otomobil, Melikgazi ilçesi Yıldırım Beyazıt Mahallesi Dr. Sami İpek Caddesi'nde kanalın bariyerlerine çarptı.

Bariyerleri aşarak kanala düşen otomobilin sürücüsü N.S, yaralandı.

Ambulansla Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılan sürücü, tedavi altına alındı.

Kazanın, hemşire olan N.S'nin çalıştığı hastanedeki nöbetten çıkıp evine dönerken meydana geldiği öğrenildi.

error: İçeriklerimizi izinsiz kopyalamak yasaktır!