Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
reklam

Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükkılıç'tan itfaiye personeline ziyaret

KAYSERİ (AA) – Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, İtfaiyecilik Haftası
reklam

KAYSERİ (AA) – Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, İtfaiyecilik Haftası kapsamında itfaiye personeliyle buluştu.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Başkan Büyükkılıç, Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığını ziyaret ederek itfaiye erleriyle bir araya geldi.

Personelin haftasını ve Kayseri itfaiyesinin 98'inci kuruluş yıl dönümünü kutlayan Büyükkılıç, 17 istasyon, 56 araç ve 320 personelle fedakarca gayret gösteren itfaiye ekiplerine kolaylık diledi.

Yeni personelle teşkilatın daha da güçlendiğini vurgulayan Büyükkılıç, "Yeni dönemde itfaiyemizi güçlendirdiğimiz ekibimizle daha dinamik bir şekilde hizmete devam diyoruz. Cenab-ı Allah sizlerden razı olsun. Gününüz hayır, haftanız kutlu olsun." ifadelerini kullandı.

İtfaiyeci yeminini izleyen Büyükkılıç, personelle hatıra fotoğrafı çektirdi.

error: İçeriklerimizi izinsiz kopyalamak yasaktır!